شناسهٔ خبر: 173319 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشکیل اولین جلسه شورای توسعه مدیریت اداره کل راه و شهرسازی قزوین

قزوین اولین جلسه شورای توسعه مدیریت اداره کل راه و شهرسازی با هدف ارائه برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳ در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، اسماعیل حافظی دبیر شورای راهبری تحول اداری اداره کل راه و شهرسازی گفت: به آگاهی می‌رساند به استناد سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی ماده ۱۱۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و به منظور فراهم نمودن اجرای تکالیف و وظایف مقرر در اسناد بالا دستی نظام اداری و زمینه‌سازی برای توسعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی و استانی، تشکیل این شورا در صد و نود و یکمین جلسه شورای عالی اداری به تصویب رسید.

حافظی در خصوص شرح وظایف شورای راهبری تحول اداری بیان داشت: بررسی و ارائه پیشنهادهای برآمده از گروه‌های خبرگانی و ارائه به شورای راهبری دستگاه اصلی به منظور پیش بینی در برنامه تحول اداری دستگاه از جمله وظایف پیش بینی شده برای این شورا است.

وی افزود: شناسایی فرایندهای معیوب ارائه خدمت، تصمیم گیری در حدود اختیارات برای رفع موانع و ارائه گزارش به شورای راهبری استان و دستگاه اصلی یا وابسته از دیگر هداف تشکیل این شورا می‌باشد.

حافظی بیان کرد: هدایت و راهبری واحدهای شهرستانی در خصوص اجرای دقیق برنامه‌های تحول نظام اداری و کنترل و نظارت بر آنها و ارائه گزارش به شورای راهبری استان و دستگاه اصلی یا وابسته ز جمله وظایف این شورا است.

وی افزود: اولین جلسه شورای توسعه مدیریت اداره کل با هدف ارائه گزارش عملکرد، آسیب شناسی سال ۱۴۰۲ و ارائه راهکار اجرایی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

گفتنی است این جلسه با حضور اسماعیل حافظی به عنوان دبیر شورای توسعه مدیریت، مرضیه بحرکاظمی رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، محمد تقی زاجکانی‌ها سرپرست معاونت مسکن و ساختمان، لیدا معروفی معاون شهرسازی و معماری، سید هادی ابراهیمی معاون املاک و حقوقی، فرزین عسگری رئیس مسئول واحد نوسازی و تحول اداری، سید حسن مومنی مسئول واحد فناوری اطلاعات، سیامک پزشکی فر مدیر واحد بازرسی مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات و زیور هاشمی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.